gravis blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2004

Dawno nie wstawiałem notki.. chociaż chciałem jedną wstawić, była nawet długa ale komp mi się zawiesił i nie chcialo mi się jej znów pisać dlatego minęło troche czasu zanim się znów zebrałem… napisałem nawet dobrą relacje z zawodów w Łodzi… szczerze mówiąc niechce mi się jej znów pisać… wale to…. ci co chcieli to przyjechali na zawody a reszta ma te zawody gdzieś.. z takich waznych info to ja zajałem 9 miejsce… julek 8… a kamasz znów wygrał.. pojawiło się wiele osób chyba wogóle przyjechało 20 osób na bmx-ach…. jak dla mnie to poza maltą w 2002 roku to nasze łódzkie zawody były najbardziej udanymi zawodami flatowymi.. zrobiłem wyjątkowo mało fotek.. tylko ok 30… nie wiem czemu ale po prostu mi się nie chciało bo wolałem sobie pojeździć.. a własnie wiele razy mi wyszło wejście na halfpacker-a z czego jestem zadowolony bo po ostatnim wypadku miałem blokade przy tym linku.. a po za tym…. to kasia mi w piątek mówiła że mam burze hormonów.. miałem dobry humor ale mniejsza o to… ona też miała burze mówiąc ,,napnij mięsień!” (chodziło o biceps)… whatever.. polecam każdemu obejrzenie koncertu red hot chilli peppers… super energia…..(teraz wyrzucam wszystkie myśli) wejdźcie na stronke moby.com.. bardzo fajne fotki robi.. o i jeszcze fotoart.pl chyba tak to się pisze.. ale to nie ważne.. a na dodatek ostatnio mam ataki alexis style.. chce mi się jeździć bez hebli i robić rollingi.. to co kiedys uważałem za śmieszne i mało atrakcyjne teraz mi się zaczyna podobać.. ble.. nieznosze takich sytuacji.. a może ktoś zna serwer gdzie mógłbym umieścić swoje fotki?? hm?? chętnych prosze o wpis w komentarzach……. niechce m się więcej pisac.. może później coś dopisze.. a ten tekst jest z dupy… jak pierwszy lepszy hardcorowiec……streetowiec… pozdro dla lamy…no i oczywiście fotka na koniec.. pozdro dla tych co tęsknią za shakiem tiramisu z mcdonalda..
IMG_8781.jpg
IMG_2361_sized.jpg
Pisze tą notke.. ponieważ asia tez pisze a mieliśmy umieścić oboje dzisiaj coś nowego.. oto LINK DO STRONKI ASI więc wpadajcie.. napewno znajdziecie tam zdjęcie kimunia.. hehe… a zawody tuż tuż.. dopiero dwa dni temu skapnąłem się że to już za tydzień…. no coż.. oby kostka mnie przestała boleć to będzie gitara.. ale żeby było ciekawie wstawiam zdjęcie oczywiście sommer-a… bo jest najlepszy.. i lepsiejszy i twardniejszy i stylowniejszy od kimmo…!!!!!!
michael_sommer_6.jpg
Przychodzi czas w życiu każdego.. hehehe… to nie miało być tak.. krótka notka bo krótka piłka z mojej strony… na jakiś czas maksymalnie ograniczam swój czas przy komputerze… więc notki będą raczej rzadko… ale blog dalej będzie istniał.. to postanowienie wchodzi od jutra.. więc od 9 listopada będę widoczny na gg tylko po to żeby załatwić jakies sprawy lub dla konkretnej osoby. Musze wziąść się za siebie.. mam nadzieje że motywacja moja nie zniknie wraz z najbliższym porankiem… zaczne pracować… nabrałem ambicji i motywacji… kończe notke nie wstawiając żadnej fotki.. bo i tak poprzedniej nie skomentowaliście.. narazie….. wróce..

Kuoppa…

2 komentarzy
Szykujcie się bo na zawodach będzie moje nowe combo..
MarttiKuoppa01_grd.jpg
Zawody zbliżają się wielkimi krokami…. pewnie znów wezme udział bo przecież ktoś musi zawsze zajmować hujowe miejsca…. bo jakoś nie mam szczęścia do udziału w zawodach… a tymczasem wklejam fajną fotke ze stronki którą znalazła oczywiście asia.. któżby inny znalazł fotke z kimmo haakana.. no cóż gość ma style…. ja znikam… mam jakiś dziwny humor.. chociaż.. pojawił mi się uśmiech jak się dowiedziałem że karolina t zdała egzamin na prawo jazdy… gratuluje…….. nie ma co….. nowy kierowca rajdowy który będzie polował na babcie i nauczycieli na przejściach dla pieszych się narodził.. szykujcie dupy …… jeszcze raz gratuluje.. kolejna osoba z klasy z prawkiem…. a tymczasem patrzcie na fotke … i komentujcie…..
haakana10.jpg
JustinH_004.jpg
wstawiam fotke dwóch, prosów którzy się wyróżniają… na fotce wyglądają jak lamusyy… ale dajcie im po bmx-ie i wtedy pokażą co potrafią.. a ja tymczasem dzisiaj strasznie się denerwowałem na bmx-ie bo nie wszystko mi wychodziło… ale za to nowe wejście na steamroller wyszło mi 3 razy.. więc jest postęp.. dzisiaj mi kiepsko szło bo miałem nową oponke i strasznie ciężko się na niej kręci… no coż.. poczekacie zobaczycie..
friends5.jpg

  • RSS