gravis blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 8.2003

Umieszczam fotke… która była zrobiona dzień przed ścięciem i dzisiaj… możecie zrobić porównanie.. :)
73924_l.jpg73927_l.jpg
Oki witam .. chwila przerwy.. dorwałem wczoraj karte telewizyjną.. podłączyłem kamerke i zrobiłem kilka fotek.. wybrałem jedną i wpakowałem… co myślicie o powrocie do starej fryzury???
73756_l.jpg
Dzisiaj miałem pomysł na fajny text ale dupa.. wkurwiłem się strasznie podczas jazdy i nie mam ochoty teraz pisac… tymczasem fotka nate penonzka… gość zdobył srebro.. chociaz według mnie zasłużył wreszcie na złoto…. keep this level nate… yeahh….
030815_bkstntflat14_v.jpg
michiswitchkarl.jpg
Cholera.. pisze tą notke kolejny raz bo coś się wcześniej zwaliło i nie została wpakowana na stronke … no coż .. bywa… Wróciłem po 6 dniach nad morzem… ładnie opalony dowiedziałem się że już nie mam po co jechać do Poznania bo zawodów nie będzie… jak zwykle poszło o kase… shit.. wkurzają mnie takie sytuacje… trudno to nie elegancja francja… ale jedyne co mnie pocieszyło to stronka (znaleziona przez Asie) na której nie znalazłem zdjęcia kiepskiego albo takiego które by mi się nie podobało… wstawiam dzisiaj dwa z wielu i podziwiajcie bo jest naprawde na co patrzeć… nie będę pisał co się u mnie dzieje bo to sama nuda która was nie zaineteresuje, więc looknijcie na fotki .. high level… yeahh.. see yaa soon…
michiswitch.jpg
wastlkflip2.jpg
Chwila przerwy w nadawaniu, ale już jestem znów na wizji.. troszke mnie nie było na blogu.. przyznam że nie miałem co napisac, ponieważ ostatnie moje dni prawie wyglądają tak samo.. że wychodze wcześnie ok 7 rano na rower.. później do 15 śpie… i znów o 17 na bmx-a… postęp się pojawia.. jutro o 5 rano jeździmy coś kręcić… zobaczymy jak wszystko wypadnie… Tak się zastanowiłem i zostało tylko troszke dni do szkółki.. a ja tak tam niechce wracać… :( trudno jakoś będzie kolejny rok może się przeżyje… W środe wypadam na 4 dni nad morze żeby troszke rodzice odpoczeli… no i żebym ja się nażłopał piwska ;p… hehehehe Dzisiaj wpadł do mnie MadanoItaliano (pozdrófffki dla niego) i przyniósł mi zdjęcia.. zeskanowałem 3 z czego jedno wstawiam dzisiaj na bloga.. Mam na nim jeszcze długie Kudłaki więc się nie zdziwcie.. w najbliższych dniach umieszcze swoje aktualne foto.. ale nie powiem jeszcze niestety kiedy.. po prostu niedługo i już..tymczasem dzsiaj podziwiajcie nowe foto (Sędziu po lewej a ja po prawej) .. see yaa trzymajcie się.. nie czytałem tego co napisałem więc pewnie są błędy…. narazie… ride to live…
62543_l.jpg

  • RSS